VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-27
16:30:40

svar
fick en fråga om kursen medicinskgrundkurs jag har gjort och ska försöka svara nu.

jeanette om Nu har jag varit i skolan och skrivit prov...:
googlat runt lite o hamnat på din sida, saken e den att jag skrev med grund. kurs prov idag själva frågorna gick bra men skulle desperat vilja veta :: skrev du uppsats frågor efter själva frågorn, vad isf skrev ni alltså vilka frågor hade ni, jätte konstigt system hoppas ni hade så och kan bringa lite klarhet till mig.... OM vad isf... tack
Jag läser ju på halvdistans så vi har haft ett flertal inlämningsuppgifter i skolan och sen har vi haft två prov. det ena handlade om Blodcirkulationen, nervsystemet och lungorna. där svarade vi på en del frågor och sen hade vi "uppsats" där vi fick ett patientfall vi skulle gå igenom. diagnostisera, förklara, behandla, omvårdnad, tankar om miljö påverkan mm.
prov nummer två handlade mesta dels om matspjälkningen och urinorganen. där var det samma upplägg som provet innan.
vet inte om du blir mycket klockare av detta svar om inte så får du skriva igen så ska ja försöka svara :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: