VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-12-12
06:31:58

Påväg till praktiken...

Hej. sitter på bussen påväg till praktiken nu. De e sist veckan, känns lite overkligt.... Snart är jag klar!
I helgen har jag passat på att vara med min underbara familj och bara njuta i mängder. Massor av mys :) längtar till nästa vecka då jag får börja min två veckor långa mammaledighet!dessutom är de ju dags för jamies fotografering med stockholmsgruppen då :) och sen e de jul! Jag har blivit helt klar med alla julklappar nu och allt är inslaget. Utom jamies ikeakök de står i sina kartonger och väntar på att bli ihopbyggt men de fÃ¥r vänta till den 23'e när jamie gÃ¥tt och lagt sig.
 Var förgi täby centrum och köpte tvÃ¥ julklappar till till magnus igÃ¥r :) 

sen fick jag veta en STOR grej, jannika, tobbe och lilla bönan ska få tillökning då jannika väntar en liten,GRATTIS!!!!!!!!! Böna kommer bli en underbar storasyster :)

ne nu ska jaläsa lite ur min bok och försöka vakna innan ja kommer fram till karolinska.
 Ha de!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: