VICCAN- mamma till underbara jamie

2012-01-30
00:42:18

tvätt, bullar och film
inte så spännande dag idag. vi har tvättat i mängder idag eftersom jamie har varit magsjuk....mindre kul men känndes riktigt bra när allt var klart :) sen har vi tagit en promenad med nya vagnen, vad jag älskar den!!! så lätt att köra :)
ja vad har mer hänt.....jag har bakat lite bullar och efter att liten somnat kollade jag o magnus på film o jag måste erkänna att jag sög med i filmen lite men jag undrar verkligen vad hysterin med twilight-filmerna är? jag fattar inte de... aja så e de.
imorgon vabbar jag igen eftersom de inte är 48 timmar sedan jamie kräktes sista gången....får se vad jag o lilleman hittar på för kul :) han mår ju som sagt riktigt bra nu. pigg, glad o äter så nån promenad blir de nog i alla fall :D

ne får bli ett kort rörigt inlägg för nu ska ja sova!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: