VICCAN- mamma till underbara jamie

2012-01-28
22:44:42

lillplutt är sjuk....
jamie e dålig... eller han verkar må hur bra som helst o e pigg o glad och villl äta och verkar inte ha ont någonstans....men ca 5-10 minuter efter att han äter så vänder de och de kommer skaskader en meter bort...(jag väldigt bildligt jag vet..)
jag pratade med vårdguiden idag och dem trodde inte de va magsjuka trots att de e vad som går på dagis o jag håller nog med dem för förutom kräkningarna efter maten så mår han hur bra som helst....vätska i små mängder går dock ner... vårdguiden trodde att hans nedremagmun kanske strular.... sålänge han mår okej så kan vi avvakta till måndag och åka till läkaren då och se vad dem säger....

jobbigt för min lilla plutt att han inte får i sig nått men ändå skönt att han inte verkar så medtagen (han har fått extra välling, lite vattnigare än vanligt i små omgångar)..... stackars plutt!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: