VICCAN- mamma till underbara jamie

2012-01-28
22:36:18

Ny vagn!


Här är jamies nya vagn! de va extra pris så vi köpte med liggdelen. då får vi ut mer för den när den ska säljas och om inte annat så kan vi ha den när/om det blir syskon till jamie om ett par år. Så nej vi ska INTE ha fler barn just nu. de flesta verkar dock tro de bara för att vi köpt en phil and ted men detta är en av deras singelvagnar och den går inte att göra om till syskon vagns så de så ;)
var lite nervös när vi beställde eftersom vi inte provat den innan men jag pratade med jollyroom o vi fick packa ner den o skicka tillbaka om vi inte ville ha den så de va lugnt.

nu kanske ni tycker jag e knäpp som köper en vagn (nej den var inte jätte billig, men det var ett bra pris ändå) utan att ha tittat på den än mindre provkört den. men såhär va de. jag snubblade över denna vagn på nätet o blev kär men jag ringde och åkte runt till ALLA barnvagnsåterförsäljare i hela stockholm men ingen hade den inne. hos de flesta kunde man beställa den men inte prova den först.... så då blev de såhär och jag måste säga är jag är glad att vi vågade för vagnen e helt underbar! den hade inte kunnat vara mer perfekt!
som  ni kanske förstår rekomenderar jag stark PHIL AND TED`S SMART ! jamie är så nöjd när han sitter i sin nya vagn.
ett extra plus med den är att sittdelen (med hjälp av en adapter vi köpte till) går att vända mot sig i ett liggande läge så jamie kan va mot mig o M om han ska sova i vagnen :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: