VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-06
11:20:02

Nu har jag varit i skolan och skrivit prov...

Nu har jag varit i skolan och skrivit prov i medicinsk grundkurs.... Har sjukt ont i ryggenefter att jsg satt och pluggade med emelie igår.... Ont i ryggen, en hård stol och snurrig av alla mediciner e ingen bra kombo när man skriver prov men jag tror ganska säkert att jag i alla fall får g på provet....så de e i te hela världen huvudsaken är att jag blir godkänd på kursen allt annat e bonus. Nu e jag påväg hem. Ska lägga mig på soffan och sova lite för jag e nelt slut efter att ha tagit mig till skolan och tillbaka.... Men först ska jag krama om M och berätta för honom hur otroligt mycket jag älskar honom och hur glad jag är över att han är en del av mitt och jamies liv, att han är en del av vår familj. Imorgon väntar bröllop, hur jag ska orka ta mig in till stan och sen delta på bröllopet de vet jag inte riktogt men min ''syster'' amanda gifter sig inte varje dag så de e bara att bita ihop för setta kan jag inte missa! Jamie nade en riktigt trotsig morgon där allt skul.e ske på ha s vis och han skulle göra al.t själv. Jag tog fram yougurt ti.l hono då skulle han bära den när jag ville att han skulle ställa den på ordet så jag kunde hälla upp blev han arg och sprang it med den i hallen.... Men men alla dagar är inte en dans på rosor de veg småbarnsföräldrar bättre än många andra. Gur att man älskar sina barn vilkorslöst då klarar man av allt de jobbiga utan större problem för man vet att man bara behöver tänka på sitt barm för att bli aldeles varm i kroppen, så mycket kärlek!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: