VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-22
23:06:54

barn, gamla vänner m.m.
blev inte så mycket bloggande idag, jag har som sagt var inte riktigt lärt mig smsa med de nya naglarna....
jamie somnade vid halv 8, slocknade totalt på 5 min när jag lagt honom i sängen så det var skönt
M kom ett tag efter de. han hade varit på avslutning på amerikanska fotbollen så jag har passat på att ta en kopp kaffe, kolla lite bloggar o snacka lite skit med emelie. måste gratulera till henne och hennes lilla familj då dem blev husägare idag! o vilken dag som helst kommer deras lilla nr 2 ;) (väntar med spänning!)
fick även veta att en annan kompis nu väntar nr 2 men dem har inte gått ut med det riktigt än så jag säger inte vem ;) men grattis till er!
måste erkänna att man blir sugen på att skaffa nr 2 själv men ne jag ska bli klar med plugget och jobba sen kanske om några år är det nog dags men den som lever får se ;)

snart borde man gå och lägga sig men jag känner mig verkligen inte trött...kan inte komma till ro ikväll heller... lite e väll nervositet inför imorgon  o va resten e de vete katten....

imorgon blir det i alla fall att lämna lillen på dagis, ta hand om tvätten, åka och storhandla och hem och städa. imorgon ska lilleman ut på äventyr med sin älskade gudfar. stefan ska hämta jamie på dagis och så ska dem iväg till badhuset och leka i mängder så jamie kommer hem senare under morgondagen :) tycker det är underbart att han har en sån bra gudfar som verkligen tar till vara på alla tillfällen han får att umgås med honom och gärna hittar ,på saker. jamie är så trygg med honom och blir allti lika glad när dem träffas :)

fick även kontakt med en gamal klasskompis eller vad man ska säga idag på FB, de känns som de var 100år sedan vi sågs sist men de e nog iaf över 5 år sedan, visade sig att hon också har en son som e gämngammal med jamie så nu ska vi försöka boka in en "playdate". känns jätte kul :)

ne nu ska ja nog ta och lägga mig och läsa min bok : sommardöden av mons kallentoft! rekomenderar den verkligen hans böcker är ... jag vet inte hur man ska beskriva dem annat än att dem inte går att lägga ifrån sig!

sov gott på er!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: