VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-21
15:45:58

fan va trött jag blir...

20110921599 (MMS)

lämnade tillbaka headsetet som inte fungerade på min telefon och blev förfrågad om jag inte ville köpa ett headset nokia till telefonen för 200 men nej jag ville ha ett snyggare så jag går iväg till teknikmagasinet och köper ett headset från skullcandy, ett sådant som jag suktat efter länge... betalar går ur butiken öppnar förpackningen och pluggar in de... Nehe inte fungerar den heller. Vänder mig om och går in igen och ska lämna tillbaka inga problem tror ja som inte andvänt dem o köpte dem för 30 sekunder sedan men jo...problem... Inga återlämningar om förpackningen är öppnad....fan så jävla dumt av mig att inte kolla med dem innan men de hörlurarna jag andvänder nu e skullcandy (dock en sådär 3000 år gamla) jag förutsatte att de skulle fungera o de kostade mig 230:- men men dem fungerar tydligen på htc så nu får sambon ett nytt headset vilket kanske inte e så dumt eftersom hans thdligen slutade fungera igår..... Aja gick till HM efter hela headset grejen o köpte mössar och vantar till jamoe av den varmare varianten eftersom de börjar bli kallt ute nu, blev även lite topps, toffsar och ett packet lösnaglar till mig. Ikväll när jamie somnat blir de till att fixa lösnaglar och en ny header till bloggen o självklart lite mys med sjuklingen M därhemma. Men nu e ja snart hemma och då ska det lekas med jamie. Juste glömde ju skriva de men M hämtade på dagis och jamie hade varit pigg, glad och frisk hela dagen ätit och sovig bra hade han gjort de med så att låta honom gå på dagis istället för att stanna hemma med sjuka pappa M var nog ett väldigt bra beslut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: