VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-28
17:05:10

jobba :)

20110928617 (MMS)

har jobbat med en catering idag, sjukt ont i ryggen men de e det verkligen värt! jag trivs som fisken i vattnet på detta jobb, roliga kunder, roliga kolleger och roliga arbetsuppgifter :) kan inte bli bättre jag går alltid därifrån med ett leende och en känsla av att jag e uppskattad. Precis som de flesta andra gånger var det forskare från kth, eller hela världen snarare som besökt kth som skulle ha middag kunde knappt hålla mig för skratt när dem drickandes vin började prata om ''string theori'' tänkte direkt på big bang theori :P nu är jag i alla fall påväg hem, om bara tåget vill gå snart...har varit massor av inställda tåg och förseningar pga ''tekniskt fel'' så vi får se när jag kommer hem. Längtar efter min sköna säng nu pga av ryggvärken vill krypa ner brevid sambon och sova. Imorgon ska jag krama min son till tusen som jag inte träffat sen i morse pga jobbet och sen ska jag till skolan för lite (läs massor) av medicinsk grundkurs.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: