VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-30
09:23:43

sista september
Vaknade ett par  gånger i natt, mest för att M bökade runt och gärna ville hålla om mig i sömnen och trots medicinenerna hade jag för ont för att kunna ligga hur som helst, plant på rygg utan någon som nydda de va det enda som fungera så så fick de bli...

Jamie kom inspringandes till oss nu på morgonen och ville självklart kramas och morna sig lite. älskar verkligen de där 10 minutrarna på morgonen när man hör hans små fötter trumma över parketten i vardagsrummet och se honom klättra upp i vår säng och bara vara nära och mysa det är verkligen oslagbart!

Nu har M gått och lämnat jamie på dagis för att sedan gå till gymmet. han kommer hem o äter lunch innan han ska iväg och jobba så vi hinner ses lite i alla fall. M jobbar till 19 ikväll så jag ska hämta jamie på dagis... jag hoppas verkligen att han är på bra humör...annars kan de bli jobbigt. men de löser sig.

nu ska jag äta lite frukost och sen får vi se vad som händer, jag anar att jag kommer halvsova på soffan tittandes på tv en större del av dagen i alla fall ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: