VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-22
13:25:22

naglar och mvg

20110922602_1 (MMS)

tänkte jag skulle visa hur naglarna blev och här är resultatet! Blev inte helt bra men jag är nöjd :) försöker lära mig att skriva på min mobil med dem men de e inte de lättaste kan jag lova.... I skolan hade vi ''korvstoppning'' av info, urinvägar, organ, sjukdommar och micro organismer..... Helt slut specielt eftersom vi inte fick lunch förrens kvart i ett. De andra ska ha lektion på eftermiddagen men jag har läst den kursen så jag har slutat för dagen och i och med de slutat för veckan. Fick svar på provet och jag fick MVG! Sjukt stolt än en gång men fattar fortfarande inte hur jag lyckas :P nu ska jag hämta lillen på dagis och sen ska vi hem till pappa M. Vi får se vad som händer resten av dagen\kvällen för jag har ingen aning

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: