VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-28
11:40:10

möte, jobb, skola?
så som vanligt blev de inte som planerat... jag skulle ju ha en 1-2 tommars lektion på eftermoddagen men icke. mitt extrajobb ringde och behövde hjälp med en catering 16-22 och pengar växer ju inte på träd när man har barn och en av oss är student så jag passar på att dra in ett par hundralappar extra. men sen skulle ja ju igentligen träffa birgitta på eftermiddagen men tar det nu. arbetsmiljö och säkerhet kan jag ju eftersom jag läste den på gymnasiet så jag känner inte att de e nått problem att ta igen. jag har ju skött skolan helt med full närvaro ( - 2 dagar med lunginflamation) och alltis lämnat in allt med högsta betyg så jag känner att det är okej att prioritera mötet med birgitta och jobbet. ska bli kul att jobba lite de va ett tag sen och jag måste erkänna att jag saknar mina gamla kolleger. aja nu ska jag lyssna vidare på min musik, läsa metro och ta de lungt på tåget mot stan.... ha de bra!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: