VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-20
22:28:03

M kom hem tidigare...

Jamie somnade vid 8 och M kom hem tidigare än planerat, redan halv nio klev han genom dörren. Jag klagar verkligen inte de e alltid trevligt att få lite extra tid :) imorgon har vi praktiska övningar med blodtryck, blodprov m.m. i skolan och jag har tjuvstartat, M har en blodtrycksmanschett och vi båda har stetoskop så han har lärt mig hur man tar blodtryck. Känns skönt att ja vet hur de fungerar för då kan jag fokusera på blodproverna o allt annat vi ska lära oss imorgon :) längtar verkligen massor! Äntligen lite praktiska övningar på nått sätt känns de mer verkligt att de faktiskt handlar om sjukvård när man gör saker praktiskt istället för att bara ha teori fast de kanske inte e så konstigt med tanke på att det är ett praktiskt yrke det handlar om :) ska lägga upp bilder på jamie´s nya kläder som jag lovat och sen ska jag gå o lägga mig. Sov gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: