VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-20
09:55:04

Jaha....jag hade helt fel!

Jaha....jag hade helt fel angående dagens lektioner....de e nästa vecka vi ska till afasi-mottagningen... Suck! Idag har vi lektion på Danderyd som vanligt....fan! bara att börja bege sig genom halva stan o halv vägs hem lagom se blir man ju också.... Jag var helt bombsäker på att de va idag. Förra veckan dubbelkollade vi med läraren och fick vägbeskrivning och allt för att hitta eftersom vi inte skulle hinna ses innan besöket, ringde en av dem i klassen som försovit sig idag som e sjuk o hon sa att hon inte kommer för hon hinner inte in till stan i alla fall....trots detta var de fel dag.... Vilket betyder att jag kunnat vara hemma med jamie idag eftersom ja kan plugga de vi gör i skolan själva.... Aja de löste sig i alla fall. M tar honom på förmiddagen innan jobbet och sen tar hans mamma honom till jag kommer hem från skolan....så nu slipper ja läsa ikapp.. Men ändå bara så irriterande men de e ju så ja e noll koll på datum o planering... Ska bli skönt att börja adhd utredningen på fredag så jag kan få hjälp att komma fram till bästa sätt att hjälpa mig för att ha bättre koll, planera mer och kunna slutföra saker istället för att bara kasta upp fler bollar i luften... Oj va långt de blev nu e ja framme vid danderyd...tar tid att skriva på mobilen när man ska byta bussar och tåg i rusning ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: