VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-30
23:06:00

internett har dött....

Hade precis tänkt sätta mig och blogga vid datorn men icke.... Internet strular och vill inte alls fungera så jag får mobilblogga istället. Jag hämtade jamie på dagis vid 15 tiden. Det brukar ta en kvart till dagis från oss men idag tog det 55 minuter så trots smärtstillande kan jag inte riktigt gå obehindrat, jag har fortfarande för ont... Jamie blev jätteglad när jag kom och hämtade honom dock hade han otroligt bråttom iväg från dagis och tog min hand och nästan sprang till grinden. Vi gick till centrum och tog bussen hem därifrån. Jamie fick gå sista biyen själv och han verkade lite smått fundersam över att han utan problem promenerade ifrån mig ;) men han stannade fint och väntade, gick tillbaka till mig tog min hand och ''drog'' mig frammåt. Min älskade otåliga plutt. Hemma blev de massor av lek och sen blev det nacho-middag innan det var dags för plutt att hoppa isäng. Jag somnade ännu en gång i samband med läggningen och vaknade 20:30 av M som precis kommit hem. Tog mina tabletter och lade mog i soffan och slötottade på tv men nu har medicinerna börjat verka någorlunda så jag tänkte försöka mig på att sova. Godnatt!

Kommentar:
#1: cammie

Har flera fina tävlingar i min blogg just nu, var gärna med!

2011-10-02 @ 19:29:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: