VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-27
21:30:32

imorgon...
orde sätta mig och plugga men känner mig inte alls motiverad...
kom på att jag inte har nån lektion på förmiddagen i morgon utan bara arbetsmiljö och säkerhet på eftermiddagen så jag kan faktiskt passa på att bara slappa ikväll och ta hand om pluggandet imorgon förmiddag.
efter skolan imorgon ska jag förbi atsub och snacka ifatt en massa, har inte träffat nån av dem där sedan trasdockan i augusti så det är på tiden att vi ses igen. måste snacka skit och ta en kaffe med "mamma" birgitta :)
vi ska gå  igenom massor av roliga saker som ska ske den närmsta tiden men det är inget jag går in på nu de tar vi när det närmar sig ;)

nu ska jag fortsätta kolla på house och vänta på min underbara sambo M :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: