VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-21
08:27:45

högt över förväntan! ...

Dagis lämningen gick högt över förväntan! Grannflickan M som går på samma dagis tog jamies hand efter att vi sagt hej då och gick iväg och lekte. Inga tårar inte ens ett ledset pip. M är hemma och sover ut stackarn har 0 immunförsvar mot dagisbaciller, jag ska väll inte säga förmycket jag kanske också blir dålig snart men man kan ju i alla fall hoppas att en av oss håller sig frisk. M är i alla fall ledig till och med lördag så förhoppningsvis mår nan bra tills dess så han kan jobba. Jag sitter på tåget nu påväg till skolan, skoldagen jag har längtat efter sedan jag började plugga till undersköterska! Idag börjar även kurs nummer 6 för mig - arbetsmiljö och säkerhet men den är bara 4 veckor lång och jag läste den på gymnasiet så det borde inte vara helt främmande. Efter skolan bär det av till täby C för att lämna tillbaka headsetet jag köpte till min mobil eftersom killen i butiken gav mig ett för htc och inte nokia trots att jag specifikt sa att det skulle vara till en nokia n8. Aja alla kan göra misstag får se om de blir ett annat eller om ja struntar i de....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: