VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-19
09:58:52

Äntligen!

Helt lyrisk över att jag äntligen kan blogga! Lite strul e de jag lyckas inte få text tillsammans med bilder men de e skit samma ja kan skicka bilderna och text var för sig ;) huvudsaken e att jag faktiskt kan blogga utan att sitta vid datorn.... Som ja skrev tidigare ska ja plugga, har redan skrivit en del så de e inte allt för mycket kvar nu, Stefan kommer över snart också för att plugga med mig eftersom han också läser till undersköterska, dock en annan skola men skönt att ha nån som läser samma saker man kan diskutera med. Efter pluggandet ska jag o S hämta jamie på dagis sen åker han hem o jag o jamie åker och hämtar upp M på gymmet. Ska till täbyC för att köpa byxor till M och kanske lite kläder till jamie på HM inför hösten. Införskaffade ju alla skor till jamie förra veckan. Fodrade skor, fodrade stövlar och vinterskor, ska lägga upp bild sen. sen ska vi ju förbi willys och handla lite mat också sen e de hem äta middag och lägga jamie så han orkar upp till dagis i morgon. Blir en tidig dag då jag ska lämna jamie på dagis vid 07:45 för jag ska på studiebesök inne i stan på afasi kliniken, spännande! Nej nu ska ja återgå till pluggandet

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: