VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-09-26
10:19:02

dagis, homer och glömska...
M och jamie gick upp vid halv sju medans jag fick sovmorgon och ligga och dra mig lite extra :) M och jag tog jamie och homer och tog en promenad tillsammans till dagis där vi båda lämnade jamie för dagen. vi försöker passa på när vi kan och lämna tillsammans för att få lite extra tid påmorgoen tillsammans.
efter dagis gick M till gymmet och jag gick till ica för att handla lite mjölk och frukt som var slut men när jag kom ut från affären insåg jag att nått inte stämde...nåt är fel men vad? shit HOMER! jag hade glömt honom utanför dagis.... fan fan fan, nu hade det ju bara gått en kvart så det var ju inte som om han suttit där hela dagen men jag fick så dåligt samvete för att jag hade glömt honom....men kanske e för att man inte är helt van vid att ha hund och specielt inte på vardagar...
Jag gick iaf och hämtade homer och promenerade hem. snart kommer M hem för att äta och sen åka till jobbet där han blir kvar till 19 ikväll. jag ska plugga och stefan kommer över för att hålla mig sällskap och plugga han med. sen tar han homer hem och jag hämtar jamie på dagis sen blir det en mamma/son dag tyvärr hinner jamie lägga sig innan M kommer hem :( men så blir det tyvärr ibland....

ne nu ska jag vika tvätten och sen ska jag ta tag i pluggandet!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: