VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-24
14:40:38

WTF?!?
har anmält mig till att läsa naturkunskap b och religion a för att få slutbetyg från gymnasiet och behörighet till sjuksyster utbildning....utöver de kurserna måste jag läsa svenska A och B. jag saknar betyg i dem jag har inte en streck i ämnet så dem e registrerade som att jag inte har läst dem......men när jag ska anmäla mig för prövning/tenta får jag veta att jag måste läsa ett minimum av 8 skönlitterära böcker.... de e inte prov det är studier! vilket e precis vad jag vill undvika.... jag vill bara få ett papper som säger att jag har g i ämnet men icke....får se hur jag ska lösa detta för jag orkar inte läsa så mycket för ett g.....suck!
Kommentar:
#1: elinn

hejsan! :) allt bra?

2011-10-24 @ 15:48:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: