VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-03
22:46:10

HIMYM, köksterror och kärlek


M och jag har tittat på how i met your mother och ätit middag tillsammans nu på kvällen efter att jamie somnat. känns skönt att få lite kvalitetstid bara han och ja ibland. de e ju inte så ofta vi får de och jag hade ju redan jamie när magnus blev en del av vår familj så något ordentligt dejtande blev de ju inte....men vi tar ifatt de när vi hinner lite då och då och försöker  mysa till de lite extra lite oftare :)
jag var hos läkaren tidigare idag och hon sade även hon att det verkar som om jag har diskbråck i L5....så jag fick en tid för akut röntgen imorgon kl 10:30. får se vadröntgen visar men jag hoppas på det bästa vad de nu n är.... vill bli bra fort så jag faktiskt kan gå klart skolan o inte måste hoppa av när jag är så nära slutet....

juste jamie har en ny lek....ta alla stolar och andvänd för att klättra upp på köksbänken...hela tiden. detta har resulterat i att vi när jamie är hemma har alla stolar ståendes i vårat sovrum med stäng dörr....vi ska ta tag i det snart men just nu kan jag inte göra så mycket eftersom jag inte ens kan lyfta ner honom från stolarna och M är helt slut av att hämata och lämna på dagis, jobba, träna, sköta allt hemma, hjälpa mig med typ allt och dessutom ta jamie på nätterna om han vaknar....stackarn får inte mycket vila...men jag ,måste säga att jag är imponerad och uppskattar honom till 100000000 flr att han gör allt detta och inte klagar en endaste gång. jag har verkligen världens bästa sambo!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: