VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-12
20:30:55

ryggen, pannkakor och greys!
Haft en ... jag vet inte riktigt hur man ska definiera de...
trist dag fram till att sambon M och sonen kom hem känns som den bästa förklaringen...
M och jamie gick hemmifrån vid halv nio för att tag sig till dagis och jobb.
jag satt hemma och tittade lite på tv och åt frukost och sen bar det av till centrum
jag åkte bussen från oss till centrum och köpte lite saker vi saknade hemma,
mjölk, bananer, bröd, ost och sen lite onödigheter ;) coca-cola och hallon.
sen gick jag förbi barnbutiken name it och köpte vantar och "halsduk" till jamie,
det behövdes verkligen eftersom det börjar bli så kallt nu...
sen tog jag bussen hela vägen hem, åt lunch och lade mig på soffan o sova.
efter att jag vaknade städade jag lägenheten vilket verkligen var på tiden.
men eftersom ryggen e totalpajj så blev jag helt utslagen av det och hamnade än en gång på soffan...
M ringde om att han och jamie var påväg så jag slängde in kycklingen och potatisen
i ugnen ( till mig och M ) och vispade ihop pannkakssmet till jamie.
Lagom tills att maten var klar klev dem in genom dörren och vi satte oss ner och åt :)

efter maten blev det massa mys och lek med jamie, vi lekte med hans bilar och garaget,
läste böcker, tittade i pekbok och "tränade" ord (mestadels djur)
sen blandade jag välling och sa godnatt och kramade och pussade.
jamie vinkade godnatt jag lämnade mina killar så M kunde natta jamie i lugn och ro.
Jamie somnade snabbt även idag och magnus och jag satte oss ner
och mumsade i oss lite pannkakor och snackade lite skit :)
nu sitter magnus vid sin dator och spelar medans jag sitter med min och
kollar på bloggar och sitter och skriver på min blogg lite :)

Om en halvtimme är det avsnitt två på greys anatomi :) !!!! som jag har längtat
enda sedan förra veckan när första avslutet slutade :)
jag har blivit en riktigt nörd när det gäller de programmet ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: