VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-10
10:03:45

allt möjligt.....
har varit och lämnat jamie på dagis och snart ska jag åka och träffa sjukgymnasten och se vad han kan göra för att fixa min rygg....hoppas på det bästa. sen bär det av till stefan för att plugga massor eftersom jag har ett arbete som ska in i dag, ett prov i morgon och en redovisning som ska in imorgon den med....inte e man ledig för att man är sjukskriven inte...

ikväll ska jag på möte med en expertgrupp bestående av ett fåtal ungdommar och barnombudsmannen som tillsammans ska försöka komma fram till hur man kan förbättra för barn som far illa. jag känner mig verkligen hedrad som har blivit utvald och tillfrågad om jag ville delta så idag blir det första mötet av ett flertal :)

fick idag veta att en person jag umgicks med väldigt ofta förut väntar bar och jag vill verkligen säga grattis! hoppas att allt går bra och du slipper allt för jobbiga graviditets problem :P
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: