VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-15
21:20:08

myskväll

20111015702 (MMS)

kanske inte ser så mycket ut för världen... men detta är en av mina absoluta favoriträtter! synd bara att de e så sjukt dyrt med oxfilé.... men ibland får man unna sig som tex när M fyller 22! jamie somnade vid 7 snabb och enkelt och sedan gjorde M i ordning all mat medan jag plockade undan jamies leksaker som har droppat lite var stans i lägenheten ;) vi kollade på film medan vi åt. Crazy, Stupid, Love hette den och den var faktiskt riktigt bra. fast det är en sånn där film som man skrattar lite här och var och man tröttnar inte halvvägs igenom men ändå när man sett klart den är det lite Jaha...den var ju bra och rolig men något fattades....kanske bara e ja men det känns som om det flesta nya filmerna som kommer ut som "komedier" fattas nåt... aja mysigt var det i alla fall. M drack ett glas rött till maten och oj va sugen jag var på att göra de samma men icke, inte med mina mediciner..... :( det blev coca-cola för min del (1,5 L) hahahaha när de gäller läsk e det som om det inte finns nått stopp :P tur att vi inte köpt hem massor då hade det nog gått åt en till :P M har gått och lagt sig och jag ska snart göra detsamma...måste bara vänta två timmar så jag kan ta mina tabletter så jag kan sova i natt och kanske komma upp ur sängen i morgon. ska göra frukost på sängen till M och sen händer det lite saker som han inte vet....men ska inte skriva vad ifall han råkar kika in här innan det sker ;) hoppas ni har haft en bra lördagskväll och sov gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: