VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-04
18:23:38

nattning

20111004636 (MMS)

min lilla plutt! han är verkligen det bästa som har hänt mig, det finaste, det jag utan tvekan är mest stolt över. jag är så stolt över att få vara hans mamma! här sitter han i soffan med mig, "ninen" i handen, nappen på magen och vällingflaskan snart slut. efter att han drukit upp gick han själv och stängde av tv och jag frågade om han ville sova. -nej svarade han (älskade sötnos! ) men när jag sa nu ska vi sova svarade han ja! och toog "ninen" gick in i rummet, släckte sin nattlampa och lade sig i sngen, jag lade mig bredvid och myste och efter 10 minuter sov han :) så stolt man blir när man lyckas för jag kan lova att det inte är det lättaste alla gånger att få lillplutten att somna... men det går helt klart bättre och bättre

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: