VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-29
21:57:58

sjukstuga
hela familjen är sjuka... jamie har sin ögoninfektion och får salva med antibiotika morgon och kväll. han e hängig men sover jtte dåligt... stackars liten plutt :( jag är förkyld och har jätte onte i huvet och nacken och magnus e förkyld, snorig och har blåsor över hela händerna som gör ont....inge kul just nu men vvi har iaf städat, tvättat och storhandlat så nu kan vi va sjuka hemma och bara vara och försöka bli friska.

angående medicinsk grundkurs så patientfallen vi fick skriva om var hjärtattack och gallsten (om jag mins rätt) men jag tror att det är olika för alla....

vet inte riktigt vad jag ska skriva nu... är jätte trött och ska krypa ner i sängen bredvid älsklingen och hoppas på att jamie sover bra i natt så vi alla får sova ut...

sov gott!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: