VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-27
16:46:03

praktik och betyg!
nu har mina betyg kommit för de ämnen jag hittils blivit klar med denna termin

rehabilitering/habilitering: VG
lindrande vård: VG
omvårdnad: vG
arbetsmiljö och säkerhet: G
medicinskgrundkurs: MVG

känner mig faktiskt ganska stolt! specielt överr betyget i med.grund. arbetsmiljön hade jag velat ha högre men vi började ju med den när min rygg pajjade så jag missade i princip hela kursen så då sattsade jag på att bara få G eftersom jag inte orkade ta igen allt för mycket,. huvudsaken är ju faktiskt att jag blir godkänd.

Vad gäller PRAKTIKEN så fick jag den platesen jag hoppasdes på! jag ska praktisera på karolinska sjukhuset på en onkologmottagning P54. tror att det kommer bli sjukt spännande och jag vill att dessa 4 veckor som e kvar innan praktiken ska gå fort så jag få komma ut och "jobba"!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: