VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-27
16:41:33

ögoninflammation
i förrgår fick ju jamie stanna hemma från dagis eftersom han varit dålig under natten. dock mådde han jätte bra hela dagen och kvällen/natten efter så igår var vi lite osäkra på hur vi skulle göra.
vi gick till dagis för att ha inskolning/utvecklings samtal, det gick jätte bra dem var så nöjda med vår lilla kille så, massor av beröm! han samspelar bra med barnen specielt de äldre och verkar "ha hittat sin plats i gruppen". M och jag fick beröm för att vi "är så bra föräldrar fast vi är så unga". tycker att de va konstigt och klumpigt sagt för enligt mig är åldern totalt orelevant. det är inte åldern som avgör om man är en bra förälder....men men som sagt massor av beröm var det.
Jamies fröken tyckte att jamie verkade må bra och tyckte gott och väl att han kunde stanna så så blev det. men strax efter att jag åkt hemmifrån för att fixa lite saker (sälja skolböcker m.m.) så ringde dem från dagis. jamie hade vaknat efter vilan och inte kunnat öppna ögonen för att dem var igengeggade....ögoninflammation! min älskade lilla plutt. pappa M fick hämta och gå till läkaren som  sade att dem trodde han kommer behöva medicin men man måste avvakta tre dagar innan man börjar medicinera så imorgon ska vi ringa så skickar dem ett recept.
därav bli jamie hemma hela veckan.
han börjar bli mer och mer geggig trots att vi hela tiden baddar med varmt vatten lillplutt.....
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: