VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-19
12:09:15

mammas dag
nu har jag varit hods sukgymnasten :) ryggen har kännts lite bättre idag och ännu bättre efter sjukgymnasten faktiskt. på slutet av besöket fick jag träna vilket jag kanske inte riktigt räknat med då jag gick dit i min onepiece... men det känndes jätte bra att göra lite övningar och inse att dem faktiskt fungerade. han hade valt ut en del grejer som inte skulle göra ont så att jag kan bygga upp mina muskler och öka stabiliteten i ryggen så att jag håller ryggraden på plats och slipper ha ont :) känndes jättebra så nu ska jag göra min övningar varje dag (minst tre gånger i veckan är kravet). men oj vad otränad jag är! mör i kroppen sådär som man bara blir av träning efter bara 20 minuters träning där... aja då kanske man kommer i form nu då ;)

ska strax äta lite lunch och sen ska jag faktiskt ta en powernap på 30 min och efter det blir det till att kompletera en läxa jag skickade in i förrgår. ska göra en dokumentation av ett omvårdnadsfall från start till slut. men det borde inte ta allt för lång tid. sen ska jag kolla igenom schemat vi fick och se om jag kan tjuvstarta med nån kommande läxxa så jag kan chilla lite senare ;)

vid halv fem kommer Jamie och M hem och då ska jag passa på att njuta av min underbara familj! och sen ikväll blir det grey´s anatomy!

blir nog att gå och lägga sig direkt efter det så jag är pigg tills i morgon när jag ska till skolan igen för att börja sista kursen i min utbildning vård och omsorgsarbete.
Kommentar:
#1: P!

Hej vad fin blogg du har!



Kram

2011-10-20 @ 14:38:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: