VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-01
19:23:46

kvällen 1 october

20111001623 (MMS)

efter att carro och thor gått satt jag och jamie o tittade när M och mike spelade lite tv-spel men sen fick jag så sjukt ont i ryggen....antagligen av att jag promenerade dum som jag var.... så det blev mer medicin och till att gå och lägga sig. efter ett tag ringde telefonen och det var jamies gudfar som undra om han fick komma förbi. mike hade dragit medan jag sovit och jamie hade varit lagom uttråkad men framförallt trött så M blev bara glad att stefan ville komma och "underhålla" honom ett tag. trots ryggsmärtan valde jag att promenera iväg med stefan, jamie och homer. dock fick stefan ta vagnen ifall de va minsta lilla motstång och de var även han som fick springa efter jamie som lite då och då satte iväg med världens fart. blev lite "bästis"snack för mig och stefan och jamie garvade så han kiknade när han kastade pinne till homer :) så de blev en bra kväll de med. Vi sa hej då till stefan efter en timme och gick in, M byte blöja och satte på pyjamas och lade jamie som sover sedan en halvtimme nu. tog inte ens 5 minuter innan han somnade men de kanske inte e så konstigt så mycket som han har haft för sig idag :) nu ska jag sätta mig med lite chips och cola framför tv och se om det finns nått man kan slappa till :) ha en bra helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: