VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-21
08:52:40

fredag = tvättdag
M och jamie har precis gått iväg till dagis och jobb. idag blir första dagen på evigheter som jag ska gå och hämta jamie, får se hur det går med min rygg men det går nog bra jag håller mig positiv :) M jobbar sent idag, han fick hoppa in föratt stänga ena butiken så han kommer hem först 8 halv nio.
Strax ska jag gå ut med homer jamies´s gudfar´s hund som vi vaktar lite då och då sen ska jag ta tag i all tvätt. vi har ju som ni kanske märkt tvättfredag i vårat hem. eftersom jag inte har skola på fredagar och jamie är på dagis (om än oftast kortare dagar) så passar jag på att städa, tvätta och plugga lite i lugn och ro.
sen blir det väll till att vandra iväg och hämta lilleman på  dagis och kanske ta en liten längre runda på hemvägen så homer får komma ut lite extra.
ja mer än så vet jag faktiskt inte...min planer brukar juinte riktigt följas i all fall :P men vi får se


vad ska ni göra denna  fredag?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: