VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-13
20:28:06

football, egentid och sittpuff
M sitter och tittar på football på datorn och jag halvligger i soffan och bloggar :)
efter att jamie somnat satte sig jag och M och hade mys med vaniljglass och hallon :) älskar verkligen min son men ibland är det skönt att han somnar vid 7 så M och jag hinner med att umgås bara vi två för som småbarnsföräldrar är de inte allt för ofta man hinner vara bara vi två och våra förhållandet. jag tror verkligen att det är något som är väldigt viktigt att göra så man inte "tappar bort" förhållandet och "bara" blir mamma och pappa. tror att det kanske är extra tydligt när det gäller mig och M eftersom vi träffades efter att jag fått jamie så vi har lixom inte haft någon "egentid". aja nog tjatat om det nu ska jag kolla på "hemma hos katta" bloggen med sittpuffs-tävlingen och se om hon dragit en vinnare än...hoppas verkligen att jag vunnit!
Kommentar:

skönt att koppla av :)

2011-10-14 @ 09:51:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: