VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-02
22:13:06

Football baby!

sitter och hoppas att "mina" 49ers ska spöa "M´s" eagles

 

det är inte långt kvar i matchen men M´s lag leder.... jag sitter och håller tummar och tår för att mina 49ers  ska vinna...men jag tvivlar. det står nu 17 - 23 med 3:09kvar av matchen.....

när man skriver om de gör dem TD!!! 23-23 bara vänta på extra pointen...and the kick is good! nu leder mitt lag med 24 - 23! och det är 3 minuter kvar... spännande!!!

eagles tappade just bollen med 2 minuter och 7 sekunder kvar av matchen! men eagels har två timeouts kvar... 49ers tar sig frammåt och eagels tar en timeout med 2:02 kvar... 49ers tar ännu en gång 4 nya försök lagom till 2 minutersvarningen... som sagt sjukt spännande det hade jag inte trott. jag trodde att eagles skulle vinna....

49ers tog en timeout med 1:04 kvar...och matar sig sakta frammåt. tiden tickar ner.....

OCH VI VANN!!!!!!!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: