VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-15
23:48:11

fler och fler :)
undrar lite vad som hänt... den senaste veckan har jag gått från 2 besökare om dagen till över 30! känns jätte kul men jag kan inte riktigt förstå var dem kommer ifrån. men det är kul att så många verkar gilla att läsa det jag skriver även om det den senaste tiden har varit massor med gnäll om min rygg :P lämna gärna en komentar efter er så jag får veta lite vilka ni är, och berätta jätta gärna hur ni hittade in till min blogg :)

(insåg att strax över 30 unika besökare kanske inte e allt för mycket enligt andra men för mig e de enormt :) )
Kommentarer:

Sv: Åh, tack så mycket! :)

2011-10-16 @ 07:28:01

Svar: Tack snälla. Du har en otroligt söt son.

2011-10-16 @ 10:20:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: