VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-17
23:15:12

färdig!
nu är jag klar!!! fan va underbart det är, behöver inte ha massa ångest över att jag har massa skola att göra...känndes som om läxorna bara växte och växte... har en helt underbar lärare men har varit jätte nervös för att möta henne imorgon eftersom jag inte hade gjort läxorna... hon ska ju dessutom sätta betygen senast nästa vecka och jag vill ju att hon kanske ska ha mer än 1 dag på sig...lite snäll kan man ju vara. men nu är det i alla fall KLART!
i morgon börjar nästa kurs SJUKVÅRD och på torsdag börjar sista kursen VÅRD OCH OMSORGSARBETE. sen är det som sagt bara praktiken kvar så är jag FÄRDIG!!! hoppas bara på att ryggen blir bra snart så att jag faktiskt kan gå ut på praktik för som det är nu är det inte alls säkert att jag kommer kunna det.... men men läkaren skulle ringa i morgon så får vi se vad nästa steg är :)

SOV GOTT!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: