VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-10-25
22:58:08

dagis samtal o mamma möte
slutade  redan vid lunch så jag passade på att åka hem till min killar men dem sov middag båda två så fick inte mysa där inte. passade dock på att städa upp efter det som måste ha varit ett världskrig :P sen plockade stefan upp mig och vi åkte till täbycentrum. ja lämnade tillbaka M´s headset som gått sönder men glömde en av delarna till ps3kontrollen så det får vänta. sen kollade vi runt en del där. stefan köpte lite småplock på Åhlens. när stefan åkte hem åkte jag och mötte alex vid tekniska där vi tog en cigg och snackade skit. sen skulle ja på möte med barnomudsmannen och underbart snälla alex följde med mig dit och hjälpte mig att hitta :)
orkar faktiskt inte skriva så mycket mer just nu. ska sova strax för i morgon halv nio har vi inskolningssamtal/utvecklingssamtal om jamie på dagis :) min lillplutt är inte så liten längre:)

ne sova va de!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: