VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-01
13:07:10

skor
nu har hustomten varit här och tittat på våran lampa över spisen som inte har fungerat på ett tag. tydligen måste man byta ut hela skiten... aja han skulle höra av sig nästa vecka och förhoppningsvis kunna fixa de då förutsatt att han hittat en ny del.

jag ska skriva klart de sista på en av mina uppsatser i sjukvård och sen ska jag hämta lilleman på dagis. verkar än så länge som det har gått bra eftersom dem inte har ringt så jag håller tummarna för att de gjort de :) I eftermiddag blir det mys med honom medans min sjukling till sambon e på jobbet.

längtar tills han kommer hem i kväll, inte bara för att de e otroligt mysigt att ha honom hemma utan även för att han ska ta hem ett par MBTsandaler åt mig som jag ska "träna" på att gå i så jag kan ha dem på praktiken sen :) lycka!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: