VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-22
23:03:25

praktik o halsen
praktiken började i måndags. då var det introduktion och jag fick träffa alla kolleger och patienter och visades runt. fick skåp och kläder :) tror verkligen att jag kommer trivas jätte bra på min praktikplats!

idag var jag dock hemma. min hals bråkade så pass mycket att jag fick åka till läkaren igen i morse, femte veckan som den strular nu.... men dem tog en odling i svalget genom näsan (obehagligaste ever! ) ska få svar i8nom 2-3 dagar på vad dem hittat... så då får vi se men läkaren tror/hoppas att jag inte smittar eftersom ingen i min omgivning har sjuknat in som mig så verkar de lungt. eftersom jag mår bättre idag så ska jag till praktiken imorgon. morgonpasset blir det 06:45 - 15:30. LÄNGTAR!

efter praktiken imorgon ska jag hem till lillplutten o mysa, sen invänta sambon <3 som ska träna i morgon kväll.
sen e de dags att sova igen för dagen efter är det morgonpasset igen som gäller :)

ne nu ska jag sova så jag kommer upp kl 05:00 imorgon...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: