VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-02
22:35:22

möblera om
idag möblerade jag om i vardagsrummet och jamies rum, imorgon ska jag oväg och hämta en bokhylla och innan dess var jag tvungen att flytta om lite :)
jag hämtade jamie på dagis vid tre och begav mig ut till lidingö där jag träffade sofie och tog en promenad och snackade skit och dsen gick vi till kyrkogården så jag kunde tända och lämna ljus vid mormor och morfars grav och vid min gusfars grav.
sen bar det av hemmåt med sällskap på tåget av svärmor till jamies stora förtjusning.
jamie sov när vi kom hem så jag klädde av honom, bytte blöja och flyttade över honom till hans säng allt medans han fortfarande sov ;) tröttmössan.
sen passade jag på att bygga om vår soffa eftersom vi skylle byta sida på divanen nu när vi flyttatom.
sen blev det GREYS ANATOMY! för en gång skull satt M med och tittade han också :) mys!
nu ska jag plugga lite mer och sen är det dags att krypa ner i sängen bredvis älsklingen o sova!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: