VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-14
11:54:07

jobb

ikväll ska jag jobba. blir till att vara "muddrare" och publikvärd på aik - djurgården på hockey (globen) ikväll. kanske inte de lugnaste chilljobbet, de händer en del men de e kul. mycket människor, oftast mycket glada människor! jag är ju inte alls intresserad av hockey men de e lika bra de för jag e ju där för att jobba. lite extra pengar är aldrig fel :P
ska bli kul dessutom eftersom jag inte jobbat på detta extrajobb på jätte länge och inte träffat de människorna på evigheter.
men sen blir de vi ska sluta vid 23 men de brukar ju dra över så vi får se tar ett tag o komma hem också så kanske e hemma till 1 men som sagt de e kul o dessutom extra pengar :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: