VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-05
13:22:29

idag och igår
så efter en mindre rolig natt fick jag tillslut sova. M sov hos jamie vilket resulterade i sovmorgon till kl 9 :)
idag har vi bara tagit det lugnt, M´s föräldrar var här på en snabbvisit och sa hej, och mi undrbara svrmor har skämtbort mig igen med en kappa jag såg i en affär häromdagen :)
nu sover jamie middag och vid 4 ska vi röra oss mot kista för att hälsa på jamies biologiska farmor och farfar samt fastrar. efter de ska jamie så träffa gudfar och ha grabbkväll och sova över där. M och jag ska äta middag och kanske gå på bio vi får se vad vi hittar på men framför allt ska vi passa på att sova ut. i morgon blir de till att hämta liten från gudfar och sen göra oss i ordning för att gå på lilla rebecca (jamies kusin) dop. sen vet ja inte riktigt vad som händer :)

igår hade jag besök av min vän mattias, vi dracka te och åt bullar och snackade massa skit. vi ses verkligen alldeles för sällan så de va kul att han kom över, vi promenerade till dagis och hämtade jamie och gjorde sällskap in mot stan. imponerad över mattias förmåga att underhålla jamie på tåget :D när de kommer till barn är han verkligen duktig.
istan skilldes vi åt, jag och jamie åkte till pappa M´s jobb där jag fick hämta ut mina skor, dem han hade med hem sist visade sig vara fel storlek. men nu e dem mina och jag e så glad!

ne plugga ska man kanske göra nu....
Kommentar:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-06 @ 14:17:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: