VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-12
12:10:17

fredag/lördag
igår var jag hos läkaren på morgonen, eftersom halsen fortfarande inte e bra tänkte jag att de var lika bra attt kolla upp en gång till.
läkaren blev rätt fundersam och inte helt säker på vad det är jag har igentligen men jag fick pennicilin att börja med och sedan om jag inte är helt bra så att min lymfkörtel inte går att känna om 110 dagar ska jag komma tillbaka så ska dem göra biopsi och börja leta efter annat...
men jag kör på att vara positiv så halsen är bra om 10 dagar vad annars ;)

M började ju jobbet sent igår så jamie fick faktiskt vara hemma från dagis och mysa med pappa och sen på eftermiddagen medmig. vi skulle igentligen träffat jannika och bönan men efter läkarbesöket orkade jag inte med nått så det blev inget av med det.

på kvällen fick jamie träffa M´s föräldrar och hänga med dem och sova över så fick M och jag en natt att sova ut och försöka bli lite friska.
Vi åt middag tillsammans, avokado med skagen till förrätt och sedan pasta med kyckling och pastasås med peccorino ( och så oliver för min del :) )

imorse lyckades vi stressa till de dock eftersom M hade glömt att ställa klockan... jag vaknade halv nio och väckte M med frågan om han inte skulle jobba idag o jo vist skulle han de om exakt 30 går tåget han måste ta för att hinna till jobbet. så det blev till att äta snabbt och sedan springa till tåget för hans del.
själv tog jag det lite lugnt och ett tag efter att han gått gjorde jag mig i ordning och gick hem till M´s föräldrar och tog en fika och pussade på min älskade son!
sen tog vi en skön promenad hem och nu sover han middag och jag ska snart fixa med disken så den är klar innan han vaknar.

får se vad vi hittar på sen men tror de blir en tripp in till stan :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: