VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-08
23:26:18

foto
idag har jag varit i skolan. trots att jag knapptorkade mig upp ursängen i morse... men jamie hörde min väckarklocka och kom inspringandes. ingen nåd taklampan tändes och jag fick gossedjurs kaninen "ninen" kastad över mig... blev en snabb frukost som älsklingen svepteihop år mig medans jag klädde på liten och packade skolväskan.
I skolan hade vi tema smärta och de va riktigt intressant och givande. fick jobba med ettpatientfall blandannat.
efter skolan mötte jag M och jamie på tekniska och så åkte vi tillsammans till linda anders och theo  i tungelsta.
Blev en snabb fika och sen massa fotande av linda i hennes studio :) jamie ville inte alls sitta stilla, de va ju inge kul alls men jag tror att linda lyckades få ihop flera bra bilder :) ska lägga upp några här när jag fått dem.
tiden sprang iväg och det var dagsatt röra sig hemmåt...tar 2 timmar hem från dem så de e en bit men trots att vi åkte sent va jamie vaken hela vägen och nöjd i alla fall större delen ;)
väl hämma nattade jag honomoch han somnade snabbt utan gnäll lilla ängeln!
M gick till gymmet och kom hem sen men nu e han här <3
imorgon blir det en heldag med plugg och föräldraråd på dagis. skbli spännande är fortfarande inte helt hundra påvad föräldrarådet går ut på trots att jag anmält mig till de men å andra sidan deltagande e väll alltid bra? ;)

ne nu ska ja sova kram på er
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: