VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-13
20:06:18

carro och thor!
idag e jag trött...
imorse när jamie bestämde sig för att vi skulle gå upp kl halv 8 ville jag bara dra täcket över huvet o försvinna...så sjukt trött. men det vara bara att snällt kliva upp. blev en lugn morgon och efter frukost kom carro och thor över :)
killarna fick leka av sig massor och verakar faktiskt trivas lika bra ihop som deras mammor ;)
blev dock lite sura miner när jag inte var snabb nog med lunchen men det löste sig de med och killarna fick i sig lite mat.
vi klädde på dem o lade dem i vagnarna jamie med sin "ninen" och thor med sin "råtta" så tog vi en promenad. vi kollade runt i vallentuna centrum och gick till ICA där jag skickade mina returer till hm.
sen hem för att äta mellis! honungsmelon, russin och yoghurt. sen lite mer lek och kladdkaka :P sen åkte dem hem till sig. båda killarna var jätte trötta eftersom ingen av dem sovit specielt länge till middagsvilan.
men jamie höll igång till tusen! lyckades hinna med att få i sig lite diskmedel innan jag han fram också... pratade med giftcentralen men dem försäkrade mig om att det inte alls var någon fara så jag kunde andas ut och gömma diskmedlet där han garanterat inte kommer åt de.
barnlåsen på skåpen fungerar ju inte längre... eller ja ingen av våra vänner som kommer hit lyckas öppna skåp eller kyl/frys men jamie vet precis hur man gör för att få upp dem...suck min lilla pillerill! huvudsaken är att han mår bra i alla fall.
vid sextiden kom pappa M hem och busade med jamie innan jag nattade honom vid halv sju.
nu har vi i alla fall ätit middag och snart ska jag gå och lägga mig. blev hastigt och lustigt klart att jag ska jobba i morgon på hockeyn...så imorgon måste man vara pigg!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: