VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-11-02
10:59:10

allahelgona
imorse fick jag sovmorgon! M gick upp med jamie när han vaknade så jag fick sova ut och klev inte upp förrens halv nio, rena drömmen när man är mamma till en liten som brukar vilja gå upp vid 6 tiden...
vi hade lite mys på morgonen hela familjen och sen gick M och jag tillsammans och lämnade liten på dagis.
efter det promenaerade vi till centrum för att fixa lite. busskort till M och lite handling på ica sen blev det en promenad hem :)
jätte skönt att kunna gå och bara prata lite, bara M och jag. Nu e vi hemma och snart ska det ätas lunch.
pasta med köttfärssås, mums!

sen ska jag skicka in en jobbansökan och plugga lite innan jag ska hämta liten på dagis.
funderar på om jag och jamie ska åka till lidingö och sätta lite ljus på mormor, morfar och min gusfars gravar. inte allahelgona förrens i helgen men kan va skönt att åka dit när de e lite färre människor där..
Ska ni besöka några gravar i helgen från nära och kära som lämnat oss?

aja nu ska ja äta ha de bra!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: