VICCAN- mamma till underbara jamie

2011-12-10
00:42:48

jobb 25 - sömn 3....
hej, de senaste dagarna har ja inte hunnit skriva något, tyvärr har jag inte ens hunnit träffa min underbara familj :(  i torsdags tog ja de iof det lugnt på morgenen med enn långdusch men de ändrades snabb. 13:15 klev jag på pass nr 1 på cateringen de slutade först 24:00. hade så sjukt kjl o alla jobbade på riktigt bra. fick taxi av jobbet hem men taxin var sen så kl 01:45 kom jag hem. direkt i säng. han iaf titta till mina killar som sov så gott i min o sambons säng innan jag lade mig i sonens säng o slocknade. 3 timmar senare ringde klockan o jag klädde på mig o gick ut till nästa taxi som körde mig till jobbet. 05:45 var jag framme o började jobba. nobell frukost, fix i restaurangen och sen ett julbord resulterade i att jag NU är på g hem med tåget.... 25 timmars jobb och tre timmars sömn på två dagar. gissa om jag kommer sova gott i natt? och oj vad jag ska krama om mina killar i morgon, min älskade underbara son och min fantastiska sambo :D ne nu ska ja slummra lite på tåget men vi hörs!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: